Followers

Thursday, 2 February 2017

Shawl Carla Couture

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni aku nak cerita tentang shawl Carla Couture yang aku pakai ni. Walaupun aku tak berapa pandai pakai tudung fesyen atau shawl tapi shawl Carla Couture ni aku rasa senang plak nak bentuk dan kemaskan dia. 

Kain dia pun selesa tak heavy sangat dan kalau tak iron pun tak apa sebab tak nampak kedut. Sesuai untuk orang malas macam aku ni. 

Biasa aku pakai tudung bawal tak iron memang teruk la rupa tudung tu. Tapi da nama pun pemalas so aku pakai je tudung berkedut tu. Hehe


Shawl Carla Couture, shawl, tudung, gaya muslimah, hijabista, fesyen tudung, gaya wanita muslimah,
Shawl Carla Couture


Dari segi lebar dan panjang aku tak tahu berapa ukuran dia sebab aku tak ukur pun. Tapi aku rasa besar sikit la dari shawl-shawl yang aku beli kat booth-booth tudung sebelum ni. Material kain shawl ni pun aku tak tahu jenis apa tapi aku rasa heavy sikit dari shawl nipis tu. 

1 comment: