Followers

Saturday, 29 October 2016

Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak

Penyakit asma atau lelah biasanya akan datang beserta dengan semput, batuk kronik yang berpanjangan dan juga berkahak. Penyakit asma, lelah, atau semput ini boleh menyerang sesiapa saja tak kira orang dewasa, kanak-kanak, bayi, ibu mengandung dan sebagainya.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Punca utama penyakit asma, lelah, semput, atau batuk berkahak ini adalah disebabkan oleh penyempitan saluran pernafasan yang menyukarkan penghidap penyakit asma ini untuk bernafas secara normal. 


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Antara faktor-faktor yang boleh mengakibatkan gangguan pernafasan  ini adalah kerana udara sekeliling yang tercemar dengan gas karbon dioksida seperti asap-asap rokok atau asap dari pembakaran bahan api termasuklah asap kenderaan, kilang-kilang, pembakaran terbuka dan sebagainya.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Selain itu, cuaca yang sejuk seperti di musim tengkujuh sekarang ni dan juga penyaman udara yang dipasang dengan suhu minimun 16 darjah celcius dalam tempoh yang lama pun boleh mengakibatkan serangan penyakit asma atau lelah ni.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Dan tidak dinafikan, alahan atau alergi terhadap makanan seperti jeruk buah-buahan juga boleh mengakibatkan lelah yang sangat kronik seperti apa yang terjadi pada aku kalau terlebih makan jeruk buah-buahan ni.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Antara rawatan yang mujarab untuk merawat penyakit asma, lelah, semput, selsema, batuk berkahak dan sebagainya ini adalah dengan mengamalkan penggunaan Minyak Herba Asmak keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd secara konsisten.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Selain mampu merawat penyakit asma, lelah, semput, batuk, kahak, dan selsema Minyak Herba Asmak ini juga sesuai digunakan untuk merawat pelbagai penyakit lain seperti:-

* sakit gigi
* sakit kepala
* senggugut
* migrain
* resdung
* sembelit
* buasir
* melancarkan peredaran darah
* luka
* gatal
* terkena api
* lenguh, dan
* bengkak


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Harga sebotol minyak Herba Asmak yang mempunyai isipadu sebanyak 30ml ini adalah RM39 sahaja. Mungkin korang rasa macam mahal sangat je kan? Tapi manfaat Minyak Herba Asmak ni sesuai digunakan untuk merawat pelbagai jenis penyakit, tidak hanya untuk merawat asma, lelah,semput, selsema, dan batuk berkahak sahaja dan ianya juga sesuai digunakan oleh seisi keluarga seawal usia bayi yang baru di lahirkan, kanak-kanak, ibu mengandung, orang dewasa, orang tua dan sesiapa sahaja yang ingin kekal sihat sepanjang masa dengan izin-Nya.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Antara bahan-bahan asas yang digunakan dalam Minyak Herba Asmak ini adalah minyak zaitun, minyak kelapa dara, Habbatus Sauda, dan gamat.


Minyak Herba Asmak Penawar Mujarab Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema dan Batuk Berkahak


Untuk sebarang maklumat dan pembelian sila hubungi Hotline HQ Minyak Herba Asmak Mujarab Sdn Bhd di talian 019 - 970 8897 atau sila layari website rasmi pengedar Minyak Herba Asmak di www.penawarasma.com.my.

Selain itu, Minyak Herba Asmak ini boleh juga dibeli terus dari mana-mana media sosial seperti yang dinyatakan kat bawah ni.

INSTAGRAM: @mham.sdnbhd
FB Page: Penawar Asma Mujarab

Terima kasih kerana membaca entry Minyak Herba Asmak Penawar Penyakit Asma, Lelah, Semput, Selsema, dan Batuk Berkahak ini.

4 comments:

  1. Thank you.

    Sincerely:
    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Saya pun gunakan minyak ini untuk kegunaan anak saya si Izara Aishah. Dia ada bronkitis. Sensitif dengan makanan & minuman yang sejuk. eh tak larat la nak berkampung dalam wad. alhamdulillah sejak kompeni tukar polisi klinik panel kena bayar dulu claim kemudian, saya memang jimat & jarang pergi klinik. kalau tak dulu tiap bulan asik demam & semput. Alhamdulillah. Terima kasih pada syarikat yang edarkan minyak herba asmak ni. Selamat guna untuk anak. sekarang saya dah tak perlu susah hati

    ReplyDelete
  3. sebenarnya baru juga tahu pasal minyak herba asmak ni, setakat guna minyak ni okey je...tapi banyak guna untuk anak la

    ReplyDelete