Followers

Tuesday, 29 December 2015

Jana Pendapatan Sampingan dari Rumah

Assalamualaikum...


Kalau dengar je Jana Pendapatan Sampingan dari Rumah mesti ada yang teruja dan tak kurang juga yang da meluat. Macam saya ni dalam kategori meluat. Meluat sangat-sangat sebab macam-macam yang ditawarkan oleh si pengajak..macam-macam janji-janji manis yang ditaburkan..akhirnya diri ini terkontang-kanting sendirian mengenang nasib yang malang..da macam dalam drama da ni..hehe


Ok, sekarang kita cerita yang real punya ye..konsep program ni adalah membantu sesama komuniti dengan hanya bermodalkan RM10 untuk pendaftaran.

Untuk pendaftaran sila klik SINI.

Komen dari otai...

Rahsia Blogger jana income RM6,882.00 dari satu platform affiliate! Hebat tak? Bukan blogger tahap retis pun, tapi rakan blogger ini adalah blogger sambilan yang memang dah banyak kali dapat komisen affiliate. Bukan sekali dua, dah beratus kali dah... tak terkejar saya. Almaklumlah, saya ni boleh dikira baru jugaklah dalam teknik buat duit blog menerusi affiliate. Blogger yang saya maksudkan itu ialah Mohd Fairiz. ~Hasrul Hassan~

RM10 tu sekejap je habis..kalau niat sedekah dapat juga pahala..lagipun RM10 je kan..pejam mata je..tapi kalau rasa sayang sangat RM10 tu ataupun takut kena tipu lebih baik hidup susah dan jangan fikir lagi untuk Jana Pendapatan Sampingan dari Rumah ni. Ok bye...

No comments:

Post a Comment