Followers

Friday, 12 June 2015

Ketahui tarikh lahir anda mengikut kalendar Masihi

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dulu suka sangat cek kat kalendar dalam handphone dengan kat internet hari apa dan bila tarikh lahir saya dalam bulan Islam. Tapi tak ingat-ingat jugak. Sekarang saya dah pun buat reminder untuk diri sendiri dan lepas ni tak payah susah-susah nak cek lagi.


Saya memang sengaja letak kat entry ni supaya korang yang membaca blog saya ni ingat besday saya..faham-faham jela kan apa maksud sebenarnya saya letak tarikh lahir kat sini..hehehe..


Korang pun boleh cek hari dan tarikh lahir korang mengikut kiraan bulan Islam. Klik je kat Hijrah-Masihi Calendar ni. Selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment