Followers

Sunday, 4 May 2014

Siapakah Kamal Naser?



Follow my blog with Bloglovin

Ketika kali pertama menonton video jejaka tampan bernama Kamal Naser ini, hati ini terdetik nak menulis cerita tentang latar belakang beliau. Saya cuba untuk dapatkan profile beliau tapi masih belum dapat maklum balas lagi.



Mesti ramai yang tertanya-tanya siapakah Kamal Naser ini kan? Sebenarnya saya pun baru je kenal beliau tadi. Itu pun secara tak sengaja. Tadi lepas balik dari fakulti pergi makan dengan seorang kawan ini dan sembang punya sembang pasal fotografi dia pun cakap dia ada kawan photographer so saya memang minat sangat-sangat photography and kalau ada rezeki suatu nanti saya nak belajar macam mana nak ambil gambar yang cantik-cantik..saja untuk isi masa lapang..saya ini cepat bosan, so saya kena cari aktiviti-aktiviti yang bermanfaat sebab saya memang tak boleh duduk diam.


kamal, naser, qiya, saad, artis, malaysia, kuala lumpur, photographer, musician, singer, artis, baru, pelangi


Berbalik pada kisah Kamal Naser ini. Selain menyanyi dan bermain alat muzik, beliau juga adalah seorang jurugambar ataupun photographer yang kawan saya cerita tadi itu lah. Dari segi bermain alat muzik yang saya sempat tengok setakat ini, beliau memang ada bakat..melodi pelangi dalam video Youtube dekat atas itu pun memang sedap didengar. So, pendek kata beliau memang ada pakej, cuma dari segi vokal itu masih boleh di gilap lagi.



Saya tahu ramai yang tak kenal beliau, tapi bagi saya kesungguhan beliau bermain alat muzik dan menyanyi memang boleh di puji dan kalau ada platform yang betul mungkin beliau akan pergi ke peringkat yang lebih jauh. Sebagai peminat, saya sentiasa mendoakan kejayaan beliau!!


Kamal Naser on purevolume.com

2 comments:

  1. Memang serius cik akak tak kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni musician..baru berjinak-jinak jadi artis..cuba tengok video yg lain especialy lagu english..blh tahan juga suara dia ni..:)

      Delete