Followers

Thursday, 1 August 2013

Tempahan Mini Popiah Simpul akan di buka nanti...


Assalamualaikum..

Di musim perayaan ni mesti ramai yang tgh buat persiapan hari raya kan..macam2 benda yg nak di beli..baju baru, tudung baru, kasut baru dan bmacam2 jnis brang baru la ye..anak2 la org yang pling seronok skali bile hr raya..yela, mane tak nye..baju sorg da 3 4 psang..duit raya lg dpt dr pakcik makcik, sedara mara n jiran2..waaa..teringat plak masa kcik2 dlu..sronok mmg x ingat bile dpat duit raya..haha..sronok, sronok jgk..tp jgn plak ada si ayah atau suami yg berangan nk ada isteri baru tau..hanginnn 1 badan bini kat rumah tu..hahaha..mentang2 la smua yg baru kan..klu bini pn nk yg bru jgk mmg melampau!!!msti trsengih2 je encik abg yg tgh baca ni kan..da gaya mcm kerang busuk da bile cite bab bini baru ni..hihi..

Selain drpd barang2 keperluan raya kuih-muih pn mesti nak beli jgk..paling kurang 10 jenis kan..klu nk buat sndiri mmg jenuh la lg2 bg surirumah yg bekerja..dah hampir 3 tahun sy bjinak2 dlm bidang pmbuatan kuih-muih dan biskut raya..Alhamdulillah sy rasa sudah sampai masa nya utk sy mengorak langkah dan berjinak2 dlm bidang perniagaan plak..sy akan buka tempahan mini popiah simpul tak lama lagi..   
       
Popiah mini jenis simpul ni sangat sesuai dijadikan sbgai mkanan kudapan atau makanan ringan kerana rasanya yg sedap dan rangup. Bila tiba musim perayaan popiah ni mendapat sambutan yg hangat begitu juga bila musim kenduri kahwin.

No comments:

Post a Comment