Followers

Saturday, 31 August 2013

Siapa Pernah Lukis Gambar Fido Dido?



Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Korang ingat lagi tak karton Fido Dido ni? Entah kenapa tiba-tiba saya teringat lukisan karton ni..Masa kecik-kecik dulu air dalam botol kaca macam dalam video kat atas tu famous kat warung kopi dan kedai-kedai makan yang berdekatan dengan kawasan rumah saya..sekarang dah tak ada lagi kan..pastu tutup dia buat main dam aji ataupun main jentik-jentik..tah apa tah nama permainan tu saya pun tak tau.. :)

Sebab selalu nampak gambar karton ni, saya pun selalu la lukis gambar orang lidi ni..Motif nya? saja-saja..hehe..Korang pun mesti pernah lukis gambar fido dido ni masa zaman kanak-kanak riang dulu kan..?

No comments:

Post a Comment