Followers

Friday, 2 August 2013

5 Tips untuk Memikat Hati Lelaki

Kata orang lelaki dan ego x dapat dipisahkan..betul ke?sbenarnya aku pn x tau mmandangkn aku ni seorg prempuan..nak tau kne tnya lelaki laa...apa yg aku nak kongsikan adalah tips untuk buat lelaki terpikat kat korang..kat bawah ni ada 5 tips yg aku rasa paling top skali..selamat membaca ye...

1)SENYUM

Selalu lah senyum pada lelaki tu..biar dia x lena tidur malam sbb asik terbayangkn senyuman korang..tp jgn pulak asik sgt snyum smpai da jd mcm kerang busuk tu...klau snyum malu2 pn ok jugak...hihihi..

2) AMBIL BERAT

Ambil berat ni maksudnya rajin2 lah tanya khabar dia..1 minggu sekali pun dah cukup..dengan terjalinnya silaturrahim korang akan lebih dekat dengan dia..lama-kelamaan si dia akan sedar betapa korang sangat prihatin kt dia..bila korang selalu muncul dlm hidup dia mesti lah dia akan selalu ingat kt korang..ingat sebagai kawan pun dah cukup bagus sebagai langkah permulaan..

yg sterusnya nti aku fikir dlu ye...skg ni xde idea lg..hahaha...

No comments:

Post a Comment